Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 7 |
Dołączył: 12.4.2008 |
|
Ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynika, że kierownik projektu przez czas trwania remontu drogi musi otrzymywać od wykonawcy miesięczny zapas kawy rozpuszczalnej w ilości 800 g, 100 saszetek herbaty, 2 kg cukru i 20 l napojów. Oprócz tego zwycięzca przetargu musi kupić kierownikowi budowy telefon komórkowy bez limitu rozmów, czajnik elektryczny o pojemności 1.5 l, serwis do kawy na 18 osób, aparat fotograficzny (lustrzanka cyfrowa z kartą pamięci 2 GB z rozdzielczością minimum 10 mln pikseli), pełne wyposażenie biura wraz z meblami, kserokopiarką i laserową drukarką. Ale to jeszcze nie koniec. Kierownik musi przecież czymś dojeżdżać do pracy i na plac budowy, no i nie może to być byle co! Wymagania co do samochodu ZDW ma duże i dokładnie określa je w specyfikacji. Jak czytamy w dokumentach przetargowych, wykonawca „zapewni samochód do ciągłego użytkowania do czasu zakończenia i rozliczenia robót (31 sierpnia 2009)". Powinien on być: „nowy, cztero- lub pięciodrzwiowy, terenowo-osobowy lub terenowy" z silnikiem o pojemności minimum 1.9 l, „kolor srebrny metalik, wyposażony w klimatyzację i ABS". Wykonawca „przekaże samochód w użytkowanie w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy". W przypadku niezrealizowania tego warunku wykonawca musi zrefundować ZDW koszty zakupu podobnego samochodu do wysokości 180 tys. zł. Ponadto wykonawca musi zapewnić kierownikowi z ZDW możliwość bezgotówkowego tankowania samochodu „w dowolnej sieci stacji paliw w Polsce" (limit to 4000 km na miesiąc). ― To normy, których musimy przestrzegać. Takie jest prawo unijne — mówi nam rzecznik prasowy ZDW, Ryszard Pacer.
- nie będę komentował bo pewnie bym nie zdźierżył. - pozdrawiam, - KOOL pełny tekst na http://www.gazetacodzienna.pl/index.php?p=wwiad&id=1221
|